Asystent/ka biura
O pracodawcy
W Remedy pomagamy znaleźć zatrudnienie odpowiadające potrzebom i kwalifikacjom kandydatów. To, co nas wyróżnia to przyjazna rekrutacja, otwartość na człowieka i pasja do tego, co robimy. Dialog z nastawieniem na rozwój jest dla nas podstawą kontaktu, ponieważ staramy się zawsze wsłuchać w potrzeby drugiego człowieka. Codziennie staramy się pozyskiwać najlepszych pracowników dla pracodawców, a kandydatom pomagamy znaleźć taką pracę, która odpowiada im potrzebom i jest do nich dopasowana, aby pomagała im spełniać się i osiągać cele zawodowe.
Zakres obowiązków
- obsługa front office oraz osób odwiedzających siedzibę spółki,
- przyjmowanie, wysyłka i rejestracja korespondencji i przesyłek, poczty przychodzącej i wychodzącej,
- współpraca z dostawcami usług: kurierzy, zaopatrzenie biura, poczta, serwis sprzątający, serwis techniczny,
- sporządzanie dokumentów, pism, wypełnianie formularzy związanych z codziennym funkcjonowaniem firmy,
- kompleksowa obsługa spotkań: przyjmowanie gości, dbanie o wygląd sal konferencyjnych i bezpośredniego otoczenia recepcji,
- wsparcie administracyjne współpracowników,
- dbanie o zaopatrzenie biura w materiały biurowe oraz artykuły spożywcze,
- sporadyczna obsługa podróży służbowych oraz eventów,
Wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku -minimum 2 lata,
- bardzo dobra znajomość pakietu Office, aplikacji i urządzeń biurowych,
- umiejętność efektywnej organizacji pracy oraz ustalania priorytetów,
- dyskrecja i znajomość etykiety oraz wysoka kultura osobista pozwalająca na swobodny kontakt z ludźmi,
- odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadań,
- sumienność, dokładność i zorientowanie na szczegóły,
- prawo jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu,
mile widziane:
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- status studenta (ostatni rok, preferowane kierunki: administracja, zarządzanie biurem i administracją).
Oferujemy
- wdrożenie dostosowane do kompetencji i wiedzy bazowej
- możliwość zdobywania doświadczenia w pracy, gdzie dużo się dzieje i ma się kontakt ze wszystkimi pracownikami firmy 😊
- dogodne warunki do rozwoju umiejętności z zakresu administracji i HR
- pakiet prywatnej opieki medycznej, karta MultiSport, ubezpieczenie na życie,
- świetna lokalizacja biura - I piętro w biurowcu KBP