Specjalista. komunikacji marketingowej
O pracodawcy
Nasz klient tworzy produkty, które chce pokazać światu w taki sposób na jaki zasługują i dlatego szukamy kogoś, kto pomoże zadbać o wizualną stronę firmy i komunikację z klientami – kogoś, kto zostanie tam na dłużej. Pracodawca jest średniej wielkości firmą, gdzie wszyscy grają do jednej bramki (najchętniej na boisku z tkanej sztucznej trawy) 😉
Tworzy produkty dla biznesu (nawierzchnie) i konsumentów (dywany) i potrzebuję osoby, która pomoże im o tym opowiedzieć światu.
Dziś wszystkie zadania z zakresu opracowywania grafik, prowadzenia social mediów, zarządzania stronami www, przygotowywania katalogów są rozdzielone na zespół lub zlecane. Chcemy by do zespołu dołączyła osoba, która przejmie wszystkie działania z zakresu marketingu.
Jeśli jesteś osobą kreatywną, zorganizowaną i lubisz być częścią zespołu – mamy dla Ciebie miejsce. Najbardziej zależy nam na kompetencjach z zakresu tworzenia grafiki oraz social mediów, pozostałe umiejętności będą dużym plusem, a poza tym chętnie przeznaczymy budżet na szkolenia, które sprawią, że zyskasz nową wiedzę.
Zakres obowiązków
- promocja marki w social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, YouTube)
- budowanie rozpoznawalności i wizerunku marek, dbanie o ich spójną i profesjonalną komunikację online – zarówno pod kątem wizualnym i tekstowym
- projektowanie i opracowywanie materiałów graficznych na potrzeby kampanii digitalowych i mediów społecznościowych, strony www i podstawowych materiałów i publikacji (artykuł, ulotka)
- tworzenie angażujących treści – od postów, przez rolek, po artykuły eksperckie – z uwzględnieniem specyfiki komunikacji b2b
- planowanie i zarządzanie harmonogramem publikacji, analizowanie wyników oraz optymalizacja działań w mediach społecznościowych
- monitorowanie trendów w social media i dostosowywanie strategii do zmieniających się warunków rynkowych
- organizacja sesji zdjęciowych oraz ich koordynacja – czasem w terenie
- współpraca z pozostałymi partnerami współpracującymi w zakresie promocji marki (np. agencjami reklamowymi w celu realizacji pozostałych/wybranych projektów marketingowych)
Wymagania
- doświadczenie w prowadzeniu komunikacji i działań marketingowych dla firm b2b – mile widziane w branży usługowej lub produktowej. koniecznie posiadanie portfolio swoich działań.
- umiejętność tworzenia angażujących treści dopasowanych do różnych platform i odbiorców
- bardzo dobra znajomość narzędzi social media, np. meta business suite, Linkedin Campaign Manager oraz programów graficznych (Canva, Adobe Photoshop, llustrator)
- zrozumienie zasad brandingu i spójnej komunikacji wizualnej
- znajomość podstaw marketingu internetowego, SEO, analityki social media i ewentualna gotowość do nadzorowania zleceń partnerom współpracującym w tym zakresie
- umiejętność analizowania wyników kampanii i wyciągania wniosków w celu optymalizacji działań
- samodzielność, zaangażowanie i umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
- energia do działania i gotowość do nauki nowych rzeczy
Mile widziane:
- Znajomość branży wnętrzarskiej lub budowlanej.
- Doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych płatnych w social media.
- Komunikatywna znajomość (B1/B2) języka angielskiego.
Oferujemy
- stabilną współpracę – szukamy osoby, która chce zostać z nami na kilka – kilkanaście lat, jeśli szukasz dodatkowej pracy lub zleceń na kilka projektów nie będzie to oferta dla Ciebie
- elastyczne podejście – możesz liczyć na wsparcie i otwartość w dostosowaniu warunków pracy do twoich potrzeb
- przyjazne środowisko pracy – jesteśmy zespołem, który wspiera się w działaniu i naprawdę lubi ze sobą pracować
- przestrzeń na rozwój i realizację twoich pomysłów – wierzymy, że najlepsze idee rodzą się w twórczej atmosferze. jednocześnie będzie to ścisła współpraca z zespołami handlowymi, więc potrzebna będzie umiejętność aktywnego słuchania
- różnorodne projekty, które nigdy nie pozwolą ci się nudzić
- oferujemy umowę o pracę lub b2b. dziś jesteśmy przekonani, że potrzebujemy cię na pełen etat, gdyby jednak okazało się, że z biegiem czasu poukładasz sobie prace i zadania i będziesz mieć przestrzeń na inne swoje projekty (bez straty dla nas) – nie będziemy mieli nic przeciwko byś łączył tę pracę z innymi zleceniami
- możliwość realnego wpływu na rozwój marek i długofalową strategię marketingową