Quality Coordinator – tekstylia
Kategoria: PL
Lokalizacja: Brodnica, Dębowa Łąka, Kowalewo Pomorskie, Włocławek
Dodano: 2023-10-13
O pracodawcy
Obecnie poszukujemy doświadczonego specjalisty, który zajmował się procesami jakości, odpowiedzialnego za wszystkie aspekty zarządzania jakością. Zależy nam na pozyskaniu osoby, która przeprowadzi spółkę przez proces przygotowania i certyfikacji do standardów normy ISO 9001.
Nasza oferta dotyczy nowo tworzonego stanowiska w firmie, mającej ambitny plan na ekspansję w swojej branży. Zapraszamy osoby pracujące aktualnie na stanowiskach specjalistycznych o wysokim stopniu samodzielności i koordynatorów działów jakości/zarządzania systemami jakości.
Remedy sp. z o.o. (certyfikat KRAZ nr 22413)
Zakres obowiązków
- nadzorowanie kontroli jakości wyrobów i sporządzanie dokumentacji dotyczącej produktów niezgodnych,
- normowanie czasu pracy i zużycia materiałów bieżących wyrobów i podczas tworzenia nowych,
- przejmowanie i rozpatrywanie reklamacji,
- wstępna, między etapowa i końcowa kontrola wyrobów oraz wydawanie oceny zgodności,
- wsparcie w badaniu przyczyn źródłowych oraz planowanie i wdrażanie działań naprawczych, korygujących, zapobiegawczych,
- współpraca z zarządem nad doskonaleniem systemów i standardów jakości,
- analiza danych dotyczące jakości w celu identyfikacji strat w jakości i wsparcia projektów poprawy jakości,
Wymagania
- wykształcenie wyższe z obszarów: systemy jakości, zarządzanie jakością i/lub jakością procesów produkcyjnych/w przedsiębiorstwie,
- idealny kandydat to absolwent kierunku inżynieria materiałowa,
- solidne doświadczenie w pracy w obszarze zapewniania i doskonalenia jakości,
- doświadczenie w zakresie walidacji produkcji będzie dodatkowym atutem,
- minimum 2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze zarządzania systemami jakości i jakością przy produkcji tworzyw sztucznych,
- znajomość języka angielskiego pozywająca na swobodną komunikację (minimum B2),
- doświadczenie w prowadzeniu rozmów z kontrahentami spółki, także w języku angielskim,
- doświadczenie w zarządzaniu procesami reklamacyjnymi,
- odpowiedzialność za dokonane pomiary oraz kontakt z laboratoriami zewnętrznymi,
- umiejętność posługiwania się normami jakościowymi oraz przyrządami kontrolno-pomiarowymi,
- umiejętność identyfikacji problemów jakościowych oraz wprowadzania działań korygujących i procesów ciągłego doskonalenia,
- doświadczenie we współpracy z produkcją i podnoszeniu świadomości w działach odpowiedzialnych za wytworzenie,
- prawo jazdy kat B.
Oferujemy
- płaska struktura organizacyjna i ścisła współpraca z zarządem spółki,
- onboarding wdrożeniowy i współpraca z doświadczonym zespole,
- szkolenia i możliwość rozwoju swoich kompetencji,
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- elastyczny czas pracy (rozpoczęcie między 06:00 a 08:00),
- standardowy pakiet benefitów: ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny,
- dofinansowanie dojazdów,