Quality Coordinator – tekstylia

Kategoria: PL Lokalizacja: Brodnica, Dębowa Łąka, Kowalewo Pomorskie, Włocławek Dodano: 2023-10-13

O pracodawcy

Obecnie poszukujemy doświadczonego specjalisty, który zajmował się procesami jakości, odpowiedzialnego za wszystkie aspekty zarządzania jakością. Zależy nam na pozyskaniu osoby, która przeprowadzi spółkę przez proces przygotowania i certyfikacji do standardów normy ISO 9001.

Nasza oferta dotyczy nowo tworzonego stanowiska w firmie, mającej ambitny plan na ekspansję w swojej branży. Zapraszamy osoby pracujące aktualnie na stanowiskach specjalistycznych o wysokim stopniu samodzielności i koordynatorów działów jakości/zarządzania systemami jakości. 

Remedy sp. z o.o. (certyfikat KRAZ nr 22413)

Zakres obowiązków

  • nadzorowanie kontroli jakości wyrobów i sporządzanie dokumentacji dotyczącej produktów niezgodnych,
  • normowanie czasu pracy i zużycia materiałów bieżących wyrobów i podczas tworzenia nowych,
  • przejmowanie i rozpatrywanie reklamacji, 
  • wstępna, między etapowa i końcowa kontrola wyrobów oraz wydawanie oceny zgodności,
  • wsparcie w badaniu przyczyn źródłowych oraz planowanie i wdrażanie działań naprawczych, korygujących, zapobiegawczych,
  • współpraca z zarządem nad doskonaleniem systemów i standardów jakości,
  • analiza danych dotyczące jakości w celu identyfikacji strat w jakości i wsparcia projektów poprawy jakości,

Wymagania

  • wykształcenie wyższe z obszarów: systemy jakości, zarządzanie jakością i/lub jakością procesów produkcyjnych/w przedsiębiorstwie, 
  • idealny kandydat to absolwent kierunku inżynieria materiałowa, 
  • solidne doświadczenie w pracy w obszarze zapewniania i doskonalenia jakości,
  • doświadczenie w zakresie walidacji produkcji będzie dodatkowym atutem,
  • minimum 2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze zarządzania systemami jakości i jakością przy produkcji tworzyw sztucznych,
  • znajomość języka angielskiego pozywająca na swobodną komunikację (minimum B2),
  • doświadczenie w prowadzeniu rozmów z kontrahentami spółki, także w języku angielskim,
  • doświadczenie w zarządzaniu procesami reklamacyjnymi,
  • odpowiedzialność za dokonane pomiary oraz kontakt z laboratoriami zewnętrznymi,
  • umiejętność posługiwania się normami jakościowymi oraz przyrządami kontrolno-pomiarowymi,
  • umiejętność identyfikacji problemów jakościowych oraz wprowadzania działań korygujących i procesów ciągłego doskonalenia,
  • doświadczenie we współpracy z produkcją i podnoszeniu świadomości w działach odpowiedzialnych za wytworzenie,
  • prawo jazdy kat B.

Oferujemy

  • płaska struktura organizacyjna i ścisła współpraca z zarządem spółki,
  • onboarding wdrożeniowy i współpraca z doświadczonym zespole,
  • szkolenia i możliwość rozwoju swoich kompetencji,
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • elastyczny czas pracy (rozpoczęcie między 06:00 a 08:00),
  • standardowy pakiet benefitów: ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny,
  • dofinansowanie dojazdów,

Już wychodzisz?