Asystentka zarządu

Kategoria: PL Lokalizacja: Toruń Dodano: 2023-05-15

Zakres obowiązków

  • organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu centrali
  • obsługa i nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • wysyłka korespondencji w urzędzie pocztowym
  • zamówienia artykułów biurowych
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie i ich archiwizacja
  • przygotowywanie zestawień, raportów i analiz na zlecenie zarządu na podstawie danych otrzymanych z innych działów
  • obsługa gości i spotkań
  • realizacja innych zadań zleconych przez Zarząd

Wymagania

  • praktyczna znajomość MS Office (Excel, Word, Power point)
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (obowiązkowo)
  • mile widziana znajomość j. niemieckiego i/lub j. rosyjskiego
  • dokładność i samodzielność w działaniu
  • umiejętność planowania i świetnej organizacji pracy
  • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • preferowane wykształcenie kierunkowe: prawo, administracja, zarządzanie i marketing
  • mile widziany status studenta

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
  • zdobycie wszechstronnego doświadczenia z zakresu administracji, kadr, HR,
  • wsparcie zespołu we wdrożeniu w nowe obowiązki
  • benefity: Multisport/ubezpieczenie medyczne/ubezpieczenie grupowe
  • dostęp do kawki z ekspresu

Już wychodzisz?