Asystentka zarządu
Kategoria: PL
Lokalizacja: Toruń
Dodano: 2023-05-15
Zakres obowiązków
- organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu centrali
- obsługa i nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- wysyłka korespondencji w urzędzie pocztowym
- zamówienia artykułów biurowych
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie i ich archiwizacja
- przygotowywanie zestawień, raportów i analiz na zlecenie zarządu na podstawie danych otrzymanych z innych działów
- obsługa gości i spotkań
- realizacja innych zadań zleconych przez Zarząd
Wymagania
- praktyczna znajomość MS Office (Excel, Word, Power point)
- czynne prawo jazdy kat. B
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (obowiązkowo)
- mile widziana znajomość j. niemieckiego i/lub j. rosyjskiego
- dokładność i samodzielność w działaniu
- umiejętność planowania i świetnej organizacji pracy
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- preferowane wykształcenie kierunkowe: prawo, administracja, zarządzanie i marketing
- mile widziany status studenta
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
- zdobycie wszechstronnego doświadczenia z zakresu administracji, kadr, HR,
- wsparcie zespołu we wdrożeniu w nowe obowiązki
- benefity: Multisport/ubezpieczenie medyczne/ubezpieczenie grupowe
- dostęp do kawki z ekspresu