Senior Project Manager
O pracodawcy
Głównym profilem działalności naszego klienta jest projektowanie i produkcja elementów wyposażenia wnętrz według indywidualnego zapotrzebowania dla środków komunikacji masowej. Firma dostarcza fotele aglomeracyjne, regionalne i dalekobieżne, a dotychczasowe modele były i są nadal eksportowane do: Szwecji, Norwegii, Finlandii, Niemiec, Szwajcarii, Belgii, Rumunii.
Produkty firmy wyróżniają się ciekawym designem, parametrami funkcjonalnymi i ekonomicznymi. Spółka gwarantuje innowacyjność proponowanych rozwiązań w zakresie wykorzystania nowych materiałów i technologii. Wszystkie produkty są tworzone z myślą, by spełniały wysokie wymagania norm systemów jakości oraz były bezpieczne dla ludzi i dla środowiska (ISO/TS 22163:2017 (IRIS rev.03) i ISO 9001:2015).
Zakres obowiązków
- koordynacja projektów w sektorze zbiorowego transportu szynowego pozostałe i raportowanie postępów prac do kierownictwa firmy,
- koordynowanie pracy zespołu projektowego i zapewnienie efektywnej komunikacji między członkami zespołu,
- rozwiązywanie problemów pojawiających się na etapie przygotowania i koordynacji projektu jak i przy samym wdrożeniu,
- koordynowanie działań we współpracy z managerami odpowiedzialnymi za projektową i techniczna stronę projektów,
- realizacja działań z zakresu marketingu produktowego, w tym koordynowanie prac związanych z udziałem w corocznych targach branżowych,
- przygotowanie produktu do produkcji seryjnej według przyjętych założeń kosztowych, jakościowych, materiałowych i czasowych,
- utrzymywanie dokumentacji projektowej i przygotowywanie raportów postępów dla zainteresowanych stron zgodnie z przyjętymi standardami,
- odpowiedzialność za określone procesy sprzedażowe firmy,
Wymagania
- kilkuletnie doświadczenie we wdrażaniu produktów w branży przemysłowej najchętniej w sektorze zbiorowego transportu szynowego (kolej, tramwaje, metro, pojazdy tram-train),
- umiejętność poprowadzenie procesu uruchomienia projektu od fazy industrializacji do rozpoczęcia produkcji,
- doświadczenie w zarządzaniu budżetami projektów i upewnianie się, że projekty są realizowane w ramach ustalonych kosztów,
- doświadczenie w monitorowaniu i zapewnianiu jakości projektu, oraz rozwiązywaniu problemów mogących pojawić się w fazie uruchamiania,
- doświadczenie w nadzorowaniu harmonogramów i kamieni milowych projektów,
- doświadczenie w monitorowaniu potencjalnego ryzyka, opracowywanie planów,
- świadomość dotycząca konieczności zapewnienia zgodności z normami branżowymi i bezpieczeństwa w całym cyklu życia projektu,
- wiedza z zakresu jakości i standardów związanych z wymaganymi w branży systemami jakości znajomość procesów i narzędzi optymalizacyjnych,
- doświadczenie we współpracy z Klientami międzynarodowymi i praktyczna znajomość języka angielskiego w codziennej komunikacji (poziom C1),
- znajomość obsługi jednego z systemów: Solidworks, Inventor, CAD, Catia,
- doświadczenie we współpracy z zespołami zewnętrznymi – np. biura projektowe, w celu dostosowania się do wymagań Klientów, prognoz i harmonogramów projektów,
- gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Europy,
Oferujemy
- pracę w firmie o płaskiej strukturze organizacyjna i ścisłą współpracę z kierownictwem firmy,
- wdrożenie i współpracę z doświadczonym zespołem,
- możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju kompetencji,
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- standardowy pakiet benefitów,
- sfinansowanie warunków relokacji, jeśli kandydat będzie spoza Łodzi,