Pracownik sekcji zakupów
Zakres obowiązków
- bieżąca analiza stanów magazynowych i zapotrzebowania na materiały
- generowanie zamówień i kontrola ich realizacji
- sprawdzanie dokumentacji pod względem kompletności i poprawności
- nadzór nad realizacją reklamacji przez dostawców
- obsługa dokumentów zakupowych w systemie ERP
- tworzenie i monitorowanie harmonogramów dostaw
Wymagania
- dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację i korespondencję
- umiejętność analitycznego myślenia
- odpowiedzialność, dokładność i motywacja do pracy
Oferujemy
- pracę na jedną zmianę w godzinach 7-15 lub 8-16
- wolne weekendy
- premie i dodatki
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat przez Agencję Pracy Tymczasowej
- możliwość rozwoju zawodowego
- przyjazną atmosferę pracy i spotkania integracyjne