Zastępstwo pracownika recepcji

Zastępstwo

Klient

Otrzymaliśmy zapytanie o wsparcie od administratora biurowca.

Potrzeba

Klient zgłosił się do nas z potrzebą zatrudnienia osoby na stanowisko recepcjonisty w charakterze zastępstwa. Zdecydował się na skorzystanie z usługi pracy tymczasowej. Wybór tej konkretnej usługi wiązał się z tym, że klient wiedział, że nie będzie musiał dublować etatu, ponieważ była to praca w niepełnym wymiarze godzin. Istotnym było zapewnienie kontynuacji płynności działania biurowca w okresie, gdy obecna pracownica pełniąca tę funkcję przechodziła na urlop macierzyński. 

Klient poszukiwał osoby o odpowiednich kwalifikacjach oraz umiejętnościach komunikacyjnych, która mogłaby szybko oraz sprawnie przejąć te obowiązki. Kluczowym wymaganiem była znajomość języka angielskiego i podstaw niemieckiego oraz dyspozycyjność. 

Jak to zrobiliśmy?

Dzięki jasno określonym wymaganiom klienta niezwłocznie rozpoczęliśmy proces rekrutacyjny. Przeprowadziliśmy działania rekrutacyjne przeszukując własną bazę kandydatów oraz korzystając z portali rekrutacyjnych i mediów społecznościowych. W celu sprawnego przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, skoncentrowaliśmy się ściśle na kandydatach, którzy spełniali wymagania dotyczące doświadczenia w pracy na recepcji oraz posiadanej znajomości języka angielskiego i podstaw niemieckiego. 

Po przeprowadzonej selekcji i rozmowach rekrutacyjnych zarekomendowaliśmy klientowi trzech kandydatów na to stanowisko.

Korzyść dla klienta

Dzięki zaangażowaniu rekrutera w krótkim czasie zarekomendowaliśmy klientowi kandydatów spełniających wymagania. Oddając proces rekrutacyjny na zewnątrz klient mógł skupić się na swoich celach biznesowych bez angażowania własnego zespołu w rekrutację i selekcję kandydatów. Zatrudnienie nowego recepcjonisty w ramach umowy o pracę tymczasową pozwoliło zachować elastyczność dopasowywania się do bieżących warunków pracy i sytuacji. 

Klient uniknął przerw w obsłudze recepcyjnej, co mogłoby prowadzić do zakłóceń w funkcjonowaniu biurowca i negatywnie wpłynąć na wizerunek firmy. Ponadto elastyczność naszych usług pozwoliła klientowi na szybką zmianę harmonogramu pracy i dostosowanie się do dynamicznych potrzeb biznesowych. Zatrudniony recepcjonista okazał się być odpowiednią osobą, która zapewniła lukę bez konieczności dublowania etatu.

> Przeczytaj case study międzynarodowego producenta podzespołów elektroniki użytkowej

> Sprawdź case study firmy magazynowej zajmującej się kompletacją towaru i przygotowaniem go do transportu

Już wychodzisz?